Ieškoti

Atsinaujinusi „Mega“ pirkėjus pasitiks su nauju moderniu prekės ženklu

2016-10-19

Prieš vienuolika metų Kaune įsikūrusio prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ prekės ženklas su vėjo malūnėliu liks tik istorijoje. Jį keičia ryškaus charakterio naujas šiuolaikiškas prekės ženklas, išsiskiriantis tvirtomis linijomis ir aiškumu. Ženklą, atspindintį naują prekybos ir laisvalaikio centro veidą, sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

Ilgai rinktas ir tobulintas prekės ženklas charakterizuos atnaujintą „Megą“, kuri netrukus savo pirkėjus pakvies į gerokai didesnį ir gausesnį parduotuvių, paslaugų bei laisvalaikio praleidimo galimybių centrą. Didžiąją dalį, apie 60 procentų, plėtros etape pastatyto nuomojamo ploto sudarys mados segmento prekių parduotuvės. Likusiame plote jau kuriasi nauji restoranai, didžiausias Baltijos šalyse sporto ir sveikatingumo centras, vaikų pramogoms ir edukacijai skirtas centras.

Pasak „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovės Rasos Vyšniauskienės, naujas prekės ženklas yra neatsiejama ir itin svarbi besiplečiančios „Megos“ įvaizdžio dalis.

„Per daugiau nei dešimt metų pasikeitė ir pirkėjų elgsena, ir jų poreikiai. Todėl keičiamės ir mes, investuodami į plėtrą. Norime, kad naujasis prekės ženklas būtų ne tik  siejamas su naujo etapo pradžia bei keltų pozityvias emocijas, bet ir atspindėtų mus kaip šiuolaikišką ir modernų prekybos ir laisvalaikio centrą visai šeimai“, – pabrėžia R. Vyšniauskienė.

Anot jos, tam tikra sąsaja su Lietuvos žmonėms puikiai žinomu senuoju „Megos“ prekės ženklu bus išsaugota. „Buvusio „Megos“ logotipo, įskaitant vėjo malūnėlio simbolio, spalvos išliks naujoje ženklo  stilistikoje (brandbook‘e)“, – teigia R.Vyšniauskienė.

Rasa Vyšniauskienė pasakoja, kad naujo prekės ženklo kūrimo konkurse dalyvavo kelios Lietuvos kūrybos agentūros, kurios pasiūlė dešimtis logotipų variantų.  „Rinkomės itin kruopščiai. Mums buvo svarbu, kaip prekės ženklą priims mūsų pirkėjai, todėl rengėme tikslines vartotojų apklausas, kuriose dalyvavo keli šimtai žmonių“, –  R.Vyšniauskienė.

„Paprastai su išvaizdos atsinaujinimu vartotojas tikisi naujų paslaugų, geresnių produktų, kito kokybės lygmens, statuso. Būtent taip ir keičiasi šis prekybos ir laisvalaikio centras. Todėl besiplečiančiai „Megai“ pasiūlėme visiškai naują vizualą“, – sako logotipo kūrimo konkursą laimėjusios kūrybinės agentūros „Milk“ vyriausiasis dizaineris Aistis Baltušnikas. Jis atskleidžia, kad paprastai klientams agentūra siūlo kelis variantus išsirinkti, tačiau šiuo atveju pasiūlė tik vieną, nes buvo tikri, kad „Megai“ reikia būtent tokio prekės ženklo.

Jau netrukus klientų patogumui bus atidaryta nauja erdvi „Megos“ daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė,  o lapkričio mėnesio pabaigoje duris atvers šiuo metu patalpas įsirenginėjantys naujieji plėtros dalies įkurtuvininkai. Po metus trukusių darbų „Mega“ taps didžiausiu vidurio Lietuvoje prekybos ir laisvalaikio centru. Čia įsikurs daugiau nei 70 naujų parduotuvių, restoranų, paslaugų ir pramogų operatorių. Prekybos centro plotas padidės 40 procentų – iki 102 tūkst. kv. metrų. Į baigiamą įgyvendinti centro plėtros projektą investicijų bendrovė AB „Baltic Shopping Centers“  investuoja 47 mln. eurų.