Ieškoti

Nemokamos lauko treniruotės

 

Bicepsą, tricepsą ir presą augink visą liepos mėnesį NEMOKAMAI!

Sportuok prekybos ir laisvalaikio centro MEGA lauko treniruotėse ir laimėk didžiausio Baltijos šalyse sporto ir sveikatingumo centro VS-FITNESS metinę narystę bei daugybę kitų SPORTLAND ir prekybos ir laisvalaikio centro MEGA prizų!

P. S. Nepamirškite -  vandens, sportinių batelių, patogios aprangos, nuotaikos geros ir šypsenos plačios :). Treniruočių dalyvių taip pat laukia projekto partnerių - parduotuvių AUDIMAS, DOUGLAS, STILIAUS KODAS bei salelės HARMONY PARK  - dovanos ir staigmenos. Iki susitikimo lauko treniruotėse.

Lauko treniruotės vyks prekybos ir laisvalaikio centro MEGA amfiteatre (lauko aikštėje) šalia vaikų žaidimų aištelės, o jei lis lietus treniruotės vistiek bus :) - prekybos ir laisvalaikio centro MEGA centrinėje aikštėje.

 

Lauko treniruočių ir pramogų tvarkaraštis:

LIEPA

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Šeštadienis

Sekmadienis

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Pramoga:
Aktyvos sporto pramogos vaikams su „CurioCity“ personažais.

 

Laikas:
12:00 – 13:00
 

2

3

4

5

6

7

8

Treniruotė:

Zumba

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Karolina Rinkevičienė
 

Treniruotė:

VS-CHALLENGE

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Kęstutis Žukas

Treniruotė:

Pilates

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Aira Varžienė

 

Treniruotė:

Kūno dizaino

 

Laikas:

19:00 – 20:00

 

Treneris:

Gerda Danylaitė
 

Treniruotė:

Kūno dizaino

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Gerda Danylaitė
 

Treniruotė:

Kineziterapinis užsiėmimas „Senjorams“

 

Laikas:

11:00 – 12:00




Pramoga:

Aktyvos sporto pramogos vaikams su „CurioCity“ personažais.

 

Laikas:

12:00 – 13:00
 

9

10

11

12

13

14

15

Treniruotė:

Press, back and  but

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Gerda Danylaitė

Treniruotė:

Fit and Strong

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Vytautas Vasiliauskas

 

Treniruotė:

Pilates

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Aira Varžienė


 

Treniruotė:

Boksas

 

Laikas:

19:00 – 20:00

 

Treneris:

Daugirdas Šemiotas

 

Treniruotė:

Zumba

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Karolina Rinkevičienė

 

Treniruotė:

Kineziterapinis užsiėmimas „Mamai ir vaikui“

 

Laikas:

11:00 – 12:00

 

 

Pramoga:

Aktyvos sporto pramogos vaikams su „CurioCity“ personažais.

 

Laikas:

12:00 – 13:00

 

16

17

18

19

20

21

22

Treniruotė:

Kalanetika

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Gerda Danylaitė

 

Treniruotė:

Fit and Strong

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Vytautas Vasiliauskas

 

Treniruotė:

Pilates

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Aira Varžienė


 

Treniruotė:

Boksas

 

Laikas:

19:00 – 20:00

 

Treneris:

Daugirdas Šemiotas

 

Treniruotė:

Zumba

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Karolina Rinkevičienė

 

Treniruotė:

Kineziterapinis užsiėmimas „Suaugusiems“

 

Laikas:

11:00 – 12:00

 


 

 

Pramoga:

Aktyvos sporto pramogos vaikams su „CurioCity“ personažais.

 

Laikas:

12:00 – 13:00

 

23

24

25

26

27

28

29

Treniruotė:

Kalanetika

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Gerda Danylaitė

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Treniruotė:

VS-CHALLENGE

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Kęstutis Žukas

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Treniruotė:

Pilates

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Aira Varžienė

 

Treniruotė:

Pradedančiųjų riedučių treniruotės

Laikas:

19:30 – 20:30

Treneris:

Kornelija Norvilaitė

 

 

Treniruotė:

Boksas

 

Laikas:

19:00 – 20:00

 

Treneris:

Daugirdas Šemiotas

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Treniruotė:

Zumba

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Karolina Rinkevičienė

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Treniruotė:

Kineziterapinis užsiėmimas „Šeimai“

 

Laikas:

11:00 – 12:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Pramoga:

Aktyvos sporto pramogos vaikams su „CurioCity“ personažais.

 

Laikas:

12:00 – 13:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

31

 

Treniruotė:

Press, back and  but

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Gerda Danylaitė

Treniruotė:

VS-CHALLENGE

 

Laikas:

18:00 – 19:00

 

Treneris:

Kęstutis Žukas


 

 

Apie treniruotes:

Zumba 

Tai treniruočių rūšis, jungianti aerobikos pratimus su salsos, čia čia, regetono, kumbijos, merengės, sambos, hip-hop’o, tango šokių elementais. Energingi ir užvedantys Lotynų Amerikos ritmai, afrikiečių šokių judesiai ir melodijos – pagrindinis zumbos muzikos ir judesių stilius. Tai žaismingos choreografijos kombinacijos, daug geros nuotaikos ir sudegintų kalorijų!

Treniruočių metu atliekami ne tik šokių judesiai, bet ir kūno raumenų stiprinimo pratimai, kurie išjudina daugelį kūno raumenų ir normalizuoja jų darbą, pagerina laikyseną, širdies ir kraujagyslių sistemos veiklą. Šokant pagal zumbos ritmus gerėja fizinė forma, stiprinamas visas kūnas, greitai tirpsta papildomi kilogramai, mat pratybų metų išliejama nemažai prakaito.

VS-CHALLENGE

Intensyvi jėgos treniruotė, kurios metu atliekami specialūs pratimai raumenims lavinti ir išryškinti.

Pilates

Tai viso kūno mankštos sistema, kurios dėka stiprinami giluminiai ir paviršutiniai kūno raumenys, lavinamas kvėpavimas bei protas. Pilates – puikus būdas pagerinti kūno lankstumą, jėgą ir koordinaciją, atsižvelgiant į sąnarių ir nugaros būklę.

Metodikos kūrėjas Dž. H. Pilatesas teigė: „Mankštindamiesi pagal šį metodą, žmonės jaučia pagerėjimą stuburo srityje, energijos antplūdį, ramybę, mažiau jaudinasi, kūnas tampa stiprus ir lankstus“.

Treniruotės metu ypatingas dėmesys skiriamas stuburui (jėgos centrui ) ir jį supančių raumenų stiprinimui, nuimama nereikalinga įtampa, stresas, didelis dėmesys skiriamas kvėpavimui, jo kontroliavimui. Pilates – tai rami, tačiau tuo pačiu metu ir intensyvi mankšta, kurios metu dirba maksimalus raumenų grupių skaičius.

Treniruotės labai saugios, jos gali būti rekomenduojamos ir reabilitacijai po traumų, tinka bet kokio fizinio pasiruošimo ir bet kokios fizinės būklės žmonėms.

Kūno dizainas

Tai treniruotės, kurių metų stiprinamas kūno raumenynas, greičiau tobulinamos kūno formos ir specialios metodikos dėka mažinamos apimtys. 

Press, back and but

Treniruotės metu stiprinamas probleminės vietos: nugara (viršus, apačia), pilvo presas, dubens raumenys. Įvairiausių pratimų pagalba bei jų pakartojimais pagražinsite bei sustiprinsite korsetinius raumenis.

Pilates

Tai viso kūno mankštos sistema, kurios dėka stiprinami giluminiai ir paviršutiniai kūno raumenys, lavinamas kvėpavimas bei protas. Pilates – puikus būdas pagerinti kūno lankstumą, jėgą ir koordinaciją, atsižvelgiant į sąnarių ir nugaros būklę.

Metodikos kūrėjas Dž. H. Pilatesas teigė: „Mankštindamiesi pagal šį metodą, žmonės jaučia pagerėjimą stuburo srityje, energijos antplūdį, ramybę, mažiau jaudinasi, kūnas tampa stiprus ir lankstus“.

Boksas

Tai treniruočių programa, skirta įvairaus amžiaus tiek vyrams, tiek moterims, norintiems susipažinti su boksu, sustiprinti visus kūno raumenis, pašalinti neigiamas emocijas bei įgyti pasitikėjimo savo jėgomis. Treniruotės metu gerinamas bendras fizinis parengimas, raumenų ištvermė, koordinacija bei mokoma bokso technikos. Pratimai atliekami pasitelkiant įrangos pagalba kaip: bokso kriaušes, svarelius, ir kita. Rekomenduojama atsinešti savo bokso pirštines.

Kalanetika

Lieknėjimo mankšta skirta visiems, norintiems deginti riebalus ir stiprinti giliuosius ir pagrindinius kūno raumenis. Tai įvairūs jėgos ir tempimo pratimų kompleksai, naudojant kūno svorį ir priemones (svarelius, gumas, kamuoliukus ir kt.), skatinantys gražų ir proporcingą raumenų išsidėstymą, lieknesnes kūno formas ir gerą savijautą. Šios mankštos pagalba veiksmingai sutvirtėja gilieji raumenys, gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra. Mankštindamiesi individualiu tempu, įsiklausę į savo kūną ir neskubėdami – pasieksite neįtikėtinų rezultatų.

Pagrindinis treniruotės tikslas – išmokti stiprinti kūną leidžiant jam atsipalaiduoti.

Mankšta ypač tinkama besiskundžiantiems nugaros, kaklo srities nuovargiu, skausmais, maudimu. Kalanetika puikiai gydo sėdimo darbo, nėštumo ar netaisyklingos laikysenos sukeltus nemalonumus. Turint rimtesnių problemų, sveikatos sutrikimų visada reikia pasitarti su savo gydytoju. Geros mankštos rezultatas yra netik energija, pakili nuotaika, sutvirtėjęs kūnas – tai ramybė bei maži vidiniai atradimai, kuriuos galime patirti kiekvienas iš mūsų.

Pradedančiųjų riedučių treniruotės

Važiavimas riedučiais – puiki pramoga ir sportas bet kokio amžiaus ar fizinės formos žmonėms.  Važinėjimas riedučiais skatina kvėpavimo, širdies ir kraujagyslių sistemos veiklas, jų aktyvinimas gerina organizmo ištvermę. Riedučiai – tai priemonė, kuri pagerina pusiausvyrą, koordinaciją, reakciją. Važiuojant riedučiais stiprinami raumenys, deginamos kalorijos!

 

MEGA – šypsena jums tinka.